poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Trochę o tym co będzię.

Od kilku miesięcy bije się z myślami co chce robić w życiu, na jakie studia powinnam iść i co jest dla mnie najważniejsze .Jest kilka pasji ,które chciałabym rozwijać.Ale nie będę oszukiwała siebie i Was ,że mogłabym robić w tym kierunku dużo dużo więcej. Pewnie gdybym chciała znalazłabym czas na więcej sesji .Na jakieś kursy ,czy Bóg wie co. Jasne mogłabym.Ale to chyba nie jest to co chce całe życie robić. Jasne jest kilka fotografów ,którzy są moimi guru i gratuluje im przede wszystkim chęci. CHĘĆ to chyba coś najważniejszego w jakimkolwiek działaniu. Przepraszam ,że raz pisze o jednym zaraz przeskoczę na inny temat. Ale chyba właśnie taki chaos mam w głowie. Długo nie pisałam bo zastanawiałam się nad idealną formą tego bloga.Boje się ,że forma przerośnie treść. Albo na odwrót.Niedługo mam matury więc znowu będę musiała zrobić przerwę.Ale tuż po zacznę już regularnie pisać posty.Ostatnimi czasy bardzo dużo czasu poświęcam na oglądaniu wywiadów gwiazd ,tych pisanych w cudzysłowie i tych WIELKIMI LITERAMI. Dlatego przyszłych kilka postów poświęcę właśnie tym ludziom ,którzy w jakikolwiek sposób mnie zaskoczyli. Nie chodzi mi o jakieś hejtowanie.Nie jestem Bogiem nie będę oceniała kogoś .Raczej chodzi mi o ukazanie kogoś z innej może mniej znanej (przy najmniej dla mnie strony).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz